DIN Webinar - B2B Bestelsite

Op donderdag 11 juni, van 10:00 tot 11:00 uur organiseert DIN Solutions het DIN Webinar - B2B Bestelsite.

Bestellen uw klanten ook nog altijd met een bestelformulier, per telefoon, met een faxlijst of met een appje? Heeft u moeite uw complete assortiment overzichtelijk bij uw horeca klanten te presenteren? Missen uw klanten een duidelijk overzicht van huidige acties en prijzen? Worden er producten besteld die niet op voorraad zijn of uit voorraad zijn?Maakt u regelmatig fouten bij bestellingen vanwege handmatige invoer?

Allemaal redenen om ons webinar op 11 juni te volgen. Tijdens deze online sessie zal DIN expert John Vossen u laten zien wat de voordelen zijn van de B2B Bestelsite, waaronder:

  • Een transparante bestelportal waarin uw vaste klanten snel en eenvoudig bestellingen kunnen plaatsen;
  • Klanten kunnen hun assortiment en relevante productinformatie raadplegen;
  • U kunt uw klanten inzicht geven in hun facturen of openstaande posten;
  • Weborders komen automatisch binnen als verkooporder in uw DIN Dranken of DIN Food oplossing;
  • Specifiek ontwikkeld voor Microsoft Dynamics NAV en Dynamics 365 Business Central
Datum   11 juni 2020
Tijd 10.00 - 11.00u

 

Webinar gemist?

Heeft u interesse in dit onderwerp, maar heeft u helaas dit webinar gemist? Laat het ons weten en wij geven u graag meer informatie hierover.