Continuïteit dienstverlening ten tijde van Corona virus

Geplaatst op 19 maart 2020 in Wet- en regelgeving.

Momenteel bepalen de ontwikkelingen rondom Covid-19 (het Coronavirus) niet alleen het nieuws, maar ook het bedrijfsleven. De situatie verandert erg snel. Ook bij DIN Solutions zijn wij ons bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Vanzelfsprekend volgen wij de adviezen vanuit de  overheid op, want het welzijn van onze medewerkers, klanten, partners en leveranciers staat voorop. Sinds 16 maart werkt het grootste deel van onze medewerkers vanuit thuis. We staan voor een enorme uitdaging om onze klanten toch op de juiste manier te kunnen bedienen. Dat doen we door heel veel teamwerk en gebruik van moderne technologie die we in huis hebben. Daarnaast hanteert DIN momenteel nog de reguliere openingstijden en is ons pand nog geopend echter met een veel kleinere bezetting.

Wij zetten alles op alles om onze klanten op een zo goed mogelijke manier te ondersteunen. Dat doen we nu vooral remote (op afstand). Daarbij maken we gebruik van digitale tools voor communicatie, samenwerking en interactie. Al onze medewerkers die niet ziek zijn, zijn gewoon bereikbaar via telefoon en e-mail. Het kan voorkomen dat door een lagere bezetting de afhandeling van uw bericht iets langer duurt, maar wij zullen er alles aan doen om onze dienstverlening op het niveau te houden dat u van ons gewend bent.

Indien er nieuwe ontwikkelingen zijn of adviezen van kracht worden, dan houden wij u hier van op de hoogte.