DIN Life Cycle Service

Geplaatst op 22 oktober 2015 in Software, Strategie.

Uniek abonnementsmodel voor implementatie van nieuwe versies

DIN Solutions heeft een uniek aanbod voor de implementatie van nieuwe versies van onze Dynamics 365 Business Central oplossingen. Een abonnementsmodel dat ervoor zorgt dat uw organisatie altijd is voorzien van een actuele DIN oplossing. Een model waarmee organisaties het snellere tempo van Microsoft met nieuwe Dynamics versies optimaal kunnen volgen.

DIN Life Cycle Service  (LCS)

Sinds de introductie van Dynamics NAV 2013 is er door ons productmanagement team hard gewerkt aan een concept om het versnelde ontwikkelings- en releasetempo van Microsoft te kunnen volgen met onze eigen oplossingen. Doelstelling is te voorkomen dat klanten op versiegebied een achterstand oplopen en zorgen dat ze bij kunnen blijven met hun DIN oplossing. Een concept waarin ondersteuning gegarandeerd is en naast Microsoft functionaliteit, ook nieuwe DIN functionaliteit beschikbaar komt. Dit heeft geresulteerd in de DIN Life Cycle Service (LCS).

  • Focus op nieuwe branchefunctionaliteit
    U kunt zich richten op de actuele versie met nieuwe (branche)functionaliteit en technologie en de voordelen die dat voor uw organisatie oplevert.

  • Jaarlijks update naar een actuele DIN versie
    U profiteert jaarlijks van de update naar een actuele DIN versie en blijft op gelijke koers met onze DIN Roadmap en de ontwikkelingen bij Microsoft. 

  • Beheersbaar upgrade concept
    Grote arbeidsintensieve upgrade projecten binnen uw organisatie behoren tot het verleden: LCS zorgt voor een beheersbaar update- en upgrade concept.

  • Werken volgens de laatste richtlijnen van de wet
    U maakt altijd gebruik van een actuele versie die voldoet aan wet- en regelgeving.

  • Budgettaire zekerheid
    LCS bieden we aan in een abonnementsmodel, dat geeft u budgettaire zekerheid.

Voorspelbaar, betaalbaar en beheersbaar

Door LCS is bijblijven veel goedkoper. U loopt nooit meer dan één versie achter waardoor de overgang naar een nieuwe versie een aanmerkelijk kleinere impact heeft op uw organisatie. Bovendien bent u aanzienlijk minder tijd kwijt aan het testen van de oplossing en het trainen van werknemers. En doordat u jaarlijks bijblijft profiteert u veel eerder van nieuwe (branche)functionaliteit en technologie. Door de abonnementsvorm zijn uw uitgaven voorspelbaar en tot ver in de toekomst te plannen. De overgang is minder groot, het testtraject is eenvoudiger en gebruikers kunnen sneller aan de slag. Kortom: voorspelbaar, betaalbaar en beheersbaar.

Meer weten over deze unieke abonnementsvorm?

Lees ook eens de ervaringen met LCS van onze klanten Boomsma en Wijntransport.

    

Din Solutions in Belgie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis di.

Ga verder