DIN Life cycle Service: achter de schermen

Geplaatst op 14 juli 2016 in Strategie.

Wij hebben twee van onze developers gevraagd hun ervaringen met de DIN Life Cycle Service te delen. Wij spraken met Lee Geurts en Björn Dennenbroek, twee ervaren NAV developers bij DIN Solutions.

Lee: “De traditionele manier van upgraden en de nieuwe werkwijze binnen de DIN Life Cycle Service zijn niet met elkaar te vergelijken. Traditionele upgrades waren technisch gezien grote trajecten, waarbij klanten ook meestal een grote sprong maakte qua verschillen tussen de oude en nieuwe NAV versie. Door jaarlijks te upgraden maken we met DIN LCS veel kleinere stappen. Hierdoor loopt de klant minder risico en kunnen wij een hogere kwaliteit leveren.”

Microsoft heeft developers nu diverse toolkits gegeven, waardoor sneller kan worden ontwikkeld en getest. Deze worden gebruikt in de DIN Life Cycle Service. Björn: “De gehele werkwijze bij DIN LCS is gebaseerd op standaardisatie en zekerheid. Allereerst door te ontwikkelen volgens vaste afspraken en met een standaard DIN Toolkit, ook wel ons Framework genoemd. De basis is dat iedere developer functionaliteit op precies dezelfde manier ontwikkeld. Door ook de DIN productdatabases met dezelfde basis te ontwikkelen (sinds NAV2013), wordt de uitkomst voorspelbaar en kunnen automatische tools de omgeving testen.”

Over de DIN Life Cycle Service

Eind 2015 heeft DIN Solutions de DIN Life Cycle Service geïntroduceerd. Een uniek abonnementsmodel voor de implementatie van nieuwe versies van onze oplossingen. De ervaringen van de eerste LCS klanten Boomsma en Wijnstransport kunt u op onze website lezen.

Meer weten?
Lees verder over de DIN Life Cycle Service
Lees de ervaringen van Boomsma en Wijntransport

Din Solutions in Belgie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis di.

Ga verder