Hasselt Millesime tilt klantbeleving naar hoger niveau met DIN CRM voor Dranken

Geplaatst op 21 april 2015 in .

Hasselt Millésime heeft onlangs de stap gezet naar de implementatie van DIN CRM voor Dranken. In een kort interview licht Wesly Berden, Business Analyst bij Hasselt Millésime, toe waarom zij CRM als een belangrijke strategische stap in het verkoopproces zien.

“Eén van de redenen om voor CRM te kiezen is dat we zien dat de laatste jaren het verkoopproces sterk aan het veranderen is. Waar onze sales zich voorheen volledig richtten op pure verkoop van flessen, wordt nu het inzetten van relevante klantinformatie een steeds belangrijker onderdeel van het verkoopproces en de klantbeleving. Daarnaast is er nood aan meer informatie binnen onze Marketing afdeling. Door met CRM de processen beter te structureren kunnen we ervoor zorgen dat we belangrijke klanthistorie en -informatie beter binnen onze organisatie kunnen borgen.”

“Een ander speerpunt met CRM is het ontwikkelen van gerichte marketingacties. Denk hierbij aan gerichte promo’s gebaseerd op specifieke klantinformatie uit het CRM systeem. Dankzij het actief bijhouden van klantinformatie door zowel onze binnen- als buitendienst medewerkers heeft onze Marketing afdeling altijd de meest actuele informatie bij de hand.”

Hasselt Millésime start binnenkort met de implementatie van DIN CRM voor Dranken. Deze zal naadloos gaan integreren met de al draaiende ERP oplossing DIN Dranken voor Microsoft Dynamics NAV.

Meer informatie

Wilt u meer weten over onze branche specifieke CRM oplossing voor DIN Dranken? Download dan onze factsheet.

Din Solutions in Belgie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis di.

Ga verder