Hoeveel kunt u besparen met digitale registratie van leveringen, retouren en retouremballage?

Geplaatst op 21 januari 2019 in Mobility.

Papierloos afleveren bij uw klanten. Dat is het doel van onze nieuwe add-ons DIN Transport Management en de Proof of Delivery App voor uw chauffeurs. Het proces van ritten, afleveren en retour nemen wordt met de inzet van deze nieuwe oplossing volledig gedigitaliseerd.

Geen geschreven ritlijsten, aflever- of pakbonnen meer die vervolgens bij terugkomst van de chauffeur op kantoor verwerkt moeten worden. Alle aflever- en retour informatie wordt door uw chauffeur via de app vastgelegd inclusief een digitale handtekening van uw klant, relevante opmerkingen of zelfs foto’s. Na registratie wordt alles doorgestuurd naar de DIN Food of DIN Dranken omgeving op kantoor en is daar beschikbaar voor verdere verwerking op de juiste klantorders. U bespaart kostbare tijd, omdat de handmatige invoer van gegevens vervalt en daarnaast vermindert ook de foutenkans aanzienlijk.

Neem voor meer details over de mogelijkheden van deze nieuwe add-ons contact met ons op.

Branches: 
Drankproducenten
Wijnimporteurs
Drankengroothandel en -distributie
Food en Horeca groothandel
Versverwerking
Receptuurgeoriënteerde producenten
Maaltijdservice

Din Solutions in Belgie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis di.

Ga verder