Virtuoze merkenorganisatie in spirits groeit door met DIN

Geplaatst op 11 februari 2015 in .

A Brand New Day is in 2005 opgericht door Ruud Goesten en Carlo van Overveld. Dankzij de succesvolle formule, pure focus op de “third party brands”, heeft het bedrijf een enorme groei doorgemaakt: van 100K 9L cases in 2005 naar bijna 1,5 miljoen 9L cases in 2014. ABND heeft een aantal grote internationale merkeigenaren in haar portfolio, waaronder Jack Daniels, Campari en Berentzen. Sinds een paar jaar is ABND ook actief op de non-alcohol markt. Zo heeft het bedrijf de marketing en verkoop van Arizona Iced Tea en Evian onder haar hoede genomen. Voor de bediening van verschillende afzetmarkten werkt A Brand New Day in nauwe samenwerking met logistiek partner Beer & Selected Beverages (BSB).

A Brand New Day is een 100% onafhankelijke spirits-company. Het bedrijf richt zich op brand building met volledige focus op de marketing en verkoop van internationale topmerken op de Nederlandse drankenmarkt. Een sterke groei in omzet, merkenportfolio en bedieningskanalen én de overstap van hun logistiek partner naar DIN Dranken was voldoende aanleiding voor ABND om haar huidige werkwijze te herzien. Het doel: alle bedrijfsactiviteiten onderbrengen in één overkoepelend systeem inclusief informatie uitwisseling met de logistiek partner.

Eind vorig jaar brachten wij een bezoek aan het bedrijf en spraken wij met Manager Finance & Logistics Joris Jaspar over zijn ervaring met DIN Dranken en welke efficiëntieslagen zij hebben kunnen maken. Lees hier de case.

Din Solutions in Belgie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis di.

Ga verder