Dranken, Food, Overige branches, Algemeen

In oktober 2016 heeft Microsoft de nieuwste versie van Microsoft Dynamics NAV vrijgegeven: NAV 2017. In dit artikel hebben we de belangrijkste veranderingen binnen Dynamics NAV 2017 op een rij gezet. Waar de laatste jaren de focus vooral lag op vernieuwing van gebruikerservaring en technologie heeft Microsoft met NAV 2017 naast verbeteringen op dit vlak zich ook weer meer gericht op de functionaliteit van de oplossing.

Integratie: Office 365

Microsoft Dynamics NAV 2017 is naadloos geïntegreerd met Office 365. Dit geeft je de mogelijkheid om moeiteloos tussen NAV en Office 365 te navigeren.

Verbeterde gebruikerservaring

Met NAV 2017 kun je nu nog efficiënter je dagelijkse werk uitvoeren. Dankzij een verbeterde intuïtieve gebruikerservaring en geavanceerde functies zoals notificaties (berichten) bij bijvoorbeeld kredietlimiet overschrijding.

Financiële uitbreidingen

Met nieuwe ‘Point-in-time’ rapportages kun je op elk gewenst moment de actuele financiële status van je organisatie bekijken.

Artikelbeheer

Organiseer en classificeer je artikelen zoals jij dat wilt. De vernieuwde zoekfunctie zorgt ervoor dat je artikelen binnen je catalogus /assortiment met veel minder klikken hebt gevonden en alleen de informatie die jij nodig hebt wordt getoond.

Brochure

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van de nieuwe mogelijkheden in NAV 2017. Wilt u meer informatie over NAV 2017? Download dan de What’s New brochure van Microsoft (Engels).

Over Microsoft Dynamics NAV

Microsoft Dynamics NAV 2017 is de allernieuwste versie van Microsoft Dynamics NAV, de ERP-software van Microsoft voor kleine- en middelgrote organisaties.

Microsoft Dynamics NAV 2017 is beschikbaar voor de Nederlandse en Belgische markt.